POLITYKA JAKOŚCI
POLITYKA JAKOŚCI
PGI Sp. z o.o. za nadrzędny cel stawia osiągnięcie i utrzymanie wysokiego poziomu jakości w zakresie świadczonych usług dla zachowania silnej pozycji na rynku, spełnienia standardów normy oraz zdobycia zadowolenia i satysfakcji Klientów
Powyższe cele realizujemy poprzez:
- ciągłe doskonalenie i wykorzystywanie potencjału intelektualnego pracowników,
- terminowe wykonywanie usług o najwyższej jakości,
- kształtowanie partnerskich relacji z Klientami,
- zamawianie materiałów i usług u sprawdzonych dostawców,
- zapewnienie Klientom usług zgodnie z obowiązującymi wymagania prawnymi i regulacjami,
- bezpośrednie nadzorowanie przez kierownictwo spółki procesu doskonalenia systemu zarządzania jakością poprzez dokonywanie okresowych przeglądów systemu, zarządzanie audytami oraz monitorowanie i ocenę skuteczności wyznaczonych działań korygujących i innych doskonalących.